måndag 28 maj 2012

Äventyr i skogen!

I lördags drog jag och Amy till syrran i Gnesta. Lite roligare än att sitta i Eksjö och häcka. Dalmatinern Elli var inte så glad att se Amy igen. Hon tycker mest att Amy är en pain in the ass, och Amy fattar såklart ingenting utan försöker få henne att leka hela tiden!

Hur som helst så var vi och upptäckte skogen! Amys arsle var typ brinnande som hon sprang runt (efter Elli för det mesta) och guuuuud vad mycket nytt det fanns att upptäcka! Här kommer lite bilder av spektaklet!








Att pussa monstret in action är inte så lätt!


9 kommentarer:

  1. Hon är bedårande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Och detsamma hörrödu! ;)

      Radera
  2. hon är verkligen fantastiskt fin! jag vill också ha en valp att utvecklas med... ååååh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen underbart! Men det är inte alltid dans på rosor!! Ibland går det åt både blod svett och tårar här! ;)

      Radera
  3. Gud vad fin hon är! Hämtar också snart hem en valp :)

    http://alltomdinhund.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Vad är det för ras du ska få hem?

      Radera
    2. Jag ska få hem en rottweiler :) så även här är det mycket hund, hehe :) men det är kul! Vad har du tänkt göra sen med Amy, ska du träna/tävla med henne något? :)

      http://alltomdinhund.bloggplatsen.se

      Radera
    3. Åh de är ju så fina!! Hoppas allt går bra!

      Hade tänkt pröva spårning och lydnad i alla fall. Sen vill jag gärna ställa ut henne någon gång också. En sån här hundras behöver ju någon aktivitet i alla fall! Vi får se vad vi fastnar för!

      Radera
    4. Ja jag längtar verkligen! :)

      Vad roligt, precis vad jag tänkt göra med min också! :)

      Radera